Friday, June 20, 2014

Ein Mixed Media Mini Album und ein Video.

Ich hab ein kleines Mixed Media Mini Album gemacht und dazu mein erstes Video (ich übe für meine Arbeit beim Faber-Castel Design Memory Craft® Gast Design Team). In diesem Album hab ich mich so richtig ausgetobt was das Farben klecksen angeht! Ich hab fast ausschließlich mit Gelatos® von Faber-Castell Design Memory Craft® hantiert. Die Papiere sind fast alle von My Minds Eye. Eines war von Theresa Collins, ebenso der Titel-Sticker. Stempel hab ich diverse verwendet. Die einzelnen Seiten sind mit einem Blueprints Set von My Favourite Things gestanzt. Für die Journal Cards hab ich eine Sizzix Stanzschablone verwendet. Die Tickets, Sprechblasen und Tabs sind auch von MFT oder Sizzix.
Das Video findet Ihr ganz unten im Post.

I created a little mixed media mini album and also my first video (i am practicing for my work on the Faber-Castel Design Memory Craft® Guest Design Team). I really messed arround with colors in this album. I mainly used the Faber-Castel Design Memory Craft® Gelatos®. The designpapers are mostly from My Minds Eye. One was from Theresa Collins, the title sticker, too. I used various stamps. The pages are cut with a Blueprints set from My Favourite Things. The journal cards are cut out with a Sizzix set. The tickets, the speech bubbles and the tabs are also from MFT or Sizzix. 
You'll find the video at the end of the Post.








Challenges:
7 Kids Challenge
Artistic Inpsirations
Aud Sentiments
A Gem Of A Challenge
Clear It Out Challenge
Crafty Catz
Crafty Your Passions
Crafting for All Seasons
Charizma Cardz
Creative Knockouts
Crafting from the HEart
Die Cutting Divas
Deep Ocean Challenge Blog
Kreativer Bastelblog
Love To Create
Lauralcraft
Crafts Gallore
Fantastic Tuesday
My Heart Pieces
Just Inpirational
Suzy Bee's Bloomin Challenge
Simon Says Stamp Monday Challenge
The Sailing Pineapple
TTCRD
The Squirrel and The Fox  (I used metall rings to bind the book)
The Paper Shelter
Papercrafting Journey
Pennys Challenges  (I love the Sequins)
V's sweet Ideas